Relacja z pobytu w Jelce na Słowacji

20160614_092131

W dniach od 13.06.2016 do 17.06.2016 po raz kolejny wyjechaliśmy do Jelki na Słowacji. O godz. 7.00 rano zebraliśmy się na parafii. Uczestników wyjazdu powitał ks.H. Mach. Po omówieniu spraw dotyczących wyjazdu ksiądz Henryk podzielił się słowem Bożym.W tym roku zebrała się spora grupa uczestników. W sumie razem z dziećmi było nas 42 osoby. Po raz pierwszy od dłuższego czasu nie jechaliśmy prywatnymi samochodami ale wynajęliśmy busa.

Pierwszym kąpieliskiem była „EVA” w Pieszczanach i mogliśmy się wykąpać w siarczanej wodzie. W godzinach wieczornych dojechaliśmy do Jelki.  Mieliśmy okazję wzajemnie się poznać. Społeczność wieczorna wypełniona była pieśniami przy akompaniamencie gitary w wykonaniu księdza Henryka oraz dyskusyjnym studium biblijnym prowadzonym przez proboszcza.

W godzinach rannych po śniadaniu rozmyślaniami na podstawie z Biblią na codzień dzielił się Ks. Henryk Mach.

We wtorek byliśmy w Mosonmagyarovar na Węgrzech. Jadąc na Węgry oczywiście atrakcją była przeprawa promem przez Dunaj. Nasz Bus ledwo co przejechał ze względu na niskie zawieszenie podwozia. Dwa razy przebywaliśmy na termalnym basenie w Dunajskiej Striedzie. Pogoda przez cały czas pobytu nam dopisywała, tylko w czasie wycieczki do Czerwonego Kamienia zaczął padać deszcz, ale byliśmy wtedy w zamku.

Mieliśmy także kolację z pyszną rybą w rybnej restauracji.

Przez te parę dni mogliśmy odpocząć, wyciszyć się oraz naładować swoje akumulatory wypoczynkiem jak również wzmocnić się w wierze, że Pan Bóg jest pełen łaski i miłości dla nas.

Wróciliśmy szczęśliwie wszyscy do kraju dziękując Bogu za błogosławieństwo okazane nam w czasie pobytu na Słowacji.