Wycieczka motocyklistów do Roztocza

W dniach od 9 do 13 lipca odbyła się wycieczka motocyklowa do miejscowości Obrocz niedaleko Zamościa. Aby dotrzeć do celu naszej wycieczki musieliśmy skonfrontować się z fatalną pogodą, ponieważ cały czas padało. Nie poddaliśmy się i przemoczeni dotarliśmy do celu. Czas który spędziliśmy na Roztoczach był bardzo owocny. Oprócz atrakcji mogliśmy rozwijać swoje życie duchowe. Dodatkowo dzięki naszemu proboszczowi ks. Henrykowi Machowi mogliśmy zapoznać się z ciekawymi rozważaniami.

Spędziliśmy przepiękne chwile na spływach kajakowych rzeką Wieprz oraz Tanew. W piątek wybraliśmy się na wycieczkę na Ukrainę by zwiedzić Lwów. Wyjazd był niezapomnianym przeżyciem. Stolica Ukrainy zachwyciła nas swoimi kościołami, teatrem, uliczkami i fontannami. Na sam koniec odwiedziliśmy Cmentarz Orląt Lwowskich. Wracając do domu odwiedziliśmy Zamość – miasteczko z bardzo malowniczym rynkiem, oraz przepięknym bastionem. Kolejnym etapem naszej podróży był Sandomierz gdzie zwiedziliśmy Bazylikę Katedralną, Bramę Opatowską oraz spacerowaliśmy po uliczkach wijących się dookoła rynku.

Wycieczka była niezapomnianym przeżyciem. Wszyscy motocykliści szczęśliwie z Bożą Opieką powrócili do swoich domów czekając na następny wyjazd.